Toplantı salonu rezervasyon ve yönetim yazılımı

Özellikle Oteller, büyük ölçekli şirketler ve bünyesinde birden çok toplantı salonu bulunduran kurum ve kuruluşlar için tasarlanan Toplantı Odası Yönetim Sistemi, toplantıları yönetmek ve tek noktadan daha kolay idare etmek için geliştirilmiştir.

Microsoft Exchange Mail Sunucusuna entegre olarak çalışan bu sistem, toplantı isteğini oluşturan kişinin Ms Outlook üzerine girdiği bilgilere göre Exchange Sunucusundan bu bilgileri okuyarak toplantı odalarında bulunan ekranlara gerçek zamanlı olarak yansıtır. Uygulama şekli oldukça basit olan bu sistem tıpkı bir kurum içi toplantı isteği gönderme işlemi kadar kısa sürer.

Bu sistem sayesinde Toplantı Salonlarının kapısında ya da yakınında bulunan LCD ekranlar üzerine günlük, haftalık aylık olarak ta toplantı planlayabilir, listeleme desteği sayesinde toplantılarınızın bir listesini aynı ekrandan takip edebilirsiniz.

Toplantı Odası Yönetim Sistemi’nin bazı özellikleri ve avantajları aşağıda listelenmiştir.

  • Yeni Toplantı Programlarının girdilerini ve işlem süreçlerini kolaylaştırır
  • Sadece Outlook üzerinden yönetilir
  • Salon Ekranlarına hava durumu, tarih ve finans bilgileri gibi içerikler eklemenize olanak sağlar
  • Salon adı, Toplantı başlangıç bitişi, Firma adı, Firma logosu, Toplantı konusu ve Gelecek toplantılar gibi bilgileri anlık olarak aktarır
  • Toplantıdan arta kalan zamanlarda salon ekranlarında video, resim, rss, flash gibi zengin görsel içerikler oynatmanıza olanak sağlar
  • Ekranlardaki temalar firma, kurum ve kuruluşlara özel olarak tasarlanır
  • Uygunluğuna göre ön analiz yapılarak kurum bünyesindeki ERP yazılımı alt yapıya uygunsa mail sunucu yerine ERP yazılımına da entegrasyonu sağlanabilir